top of page

MAAK KENNIS MET HET DYNAMISCHE DUO ACHTER ONS FAMILIEBEDRIJF

Hoi leuk je te ontmoeten!

Wij zijn Wesley en Claudia Sneijder - de drijvende kracht achter dit familie bedrijf.

​

Samen brengen we een gevarieerde reeks vaardigheden met ons mee, aangescherpt uit eerdere functies, waardoor we uitzonderlijke producten hebben kunnen creëren. Onze passie en doorzettingsvermogen, gecultiveerd door de ups en downs van het leven, hebben ons enthousiasme voor de herstart van deze onderneming aangewakkerd.

​

Daarnaast weten wij, dat wij hiermee aan de wens van onze overleden moeder, schoonzus en bovenal mede founder Sylvia Sneijder tegemoet komen. Het geeft ons nog meer kracht om dit mooie product samen tot een succes te maken!

OVER_ONS_01.jpg

HET VERHAAL ACHTER SWIQUE'S LOGO

SWIQUE

SWEET, CHIQUE, UNIQUE

Het logo van SWIQUE vertelt een verhaal dat even tijdloos is als het bestaan van een favoriet huisdier, namelijk: de kat. Een kat is niet alleen een veel gezien dier in het wereldwijde straatbeeld maar wordt in de geschiedenis en de mythologie ook beschreven als een wezen dat mysterieus, eigenzinnig, scherp, lief en mooi is. Wat de kat echter het meest onderscheidt, is zijn authenticiteit; hij heeft het lef om af te wijken van het gewone!

Ons logo is geïnspireerd door deze eigenschappen.

 

De bolhoed in het logo symboliseert herkenning & respect en weerspiegelt de kwaliteit van ons product. Zoals de kat een breed publiek aantrekt, is Swique gemaakt voor een breed publiek, met een uiteenlopende reeks aan wensen, voor elke gelegenheid. We geloven dat de kat een perfecte vertegenwoordiging is van ons merk en de essentie van onze drank. Daarom staan we hier vandaag, om het verhaal achter ons logo met u te delen en u te verwelkomen in de wereld van SWIQUE, waar kwaliteit en karakter samenkomen in een unieke ervaring.

Laten we samen het pad verkennen dat heeft geleid tot de creatie van het SWIQUE-logo, en ontdekken hoe de geest van de kat onze visie en ons product heeft vormgegeven.

ONZE FILOSOFIE

Onze filosofie kwam tot leven na talrijke artikelen in vak- en lifestyle magazines en campagnes in grote gemeenten, waarbij het genieten van minder alcohol wordt aangemoedigd en bevorderd. We hebben veel positieve reacties ontvangen na het uitvoeren van een poll op social media. De respons toont aan dat er een ruime belangstelling is voor het reduceren van het huidige assortiment sterke dranken met een hoog alcoholpercentage naar een meer toegankelijke, maar toch krachtige 14,9% alcohol drank.

​

Onze SWIQUE GIN-based dranken met 14,9% alcohol is meer dan een goede drank; het is een beweging die aansluit bij de toekomsttrends waarbij mensen de voorkeur geven aan minder alcoholgebruik, maar wel de volle 100% smaak willen ervaren.

LESS IS MORE

ginocello_bottle.png

Bij SWIQUE geloven we in het principe "Less is more".

We introduceren een zachte, milde GIN die met veel aandacht en liefde is gemaakt, waar stoer, uniek en chic samenkomen en alleen de beste ingrediënten worden gebruikt.

Ons resultaat is een smaakvolle drank die zachter is, maar nog steeds minder alcohol bevat dan sterke dranken, zonder in te boeten aan de ervaring.

 

We hebben een product gecreëerd dat aansluit bij een bewustere levensstijl en de weg vrijmaakt voor "trend" dranken met minder alcohol, maar een stevige body.

​

“Less is more" resoneert met de hedendaagse bewustere levensstijl. We zijn er trots op dat we met SWIQUE de trend van drankjes met minder alcohol kunnen leiden, en voelen ons vereerd dat onze Swique Ginbased dranken in 2023 de Misset Horeca-prijs hebben gewonnen tijdens de Horecava.

Onze dranken zijn gebruiksklaar "ready to drink" of te mixen, voor een ontspannen avond thuis.

bottom of page